Our Kingdom

Alla inlägg under augusti 2013

Bad

Av My Love Johansson - 7 augusti 2013 12:04

Okej, let's go!;)
Nu drar vi mot bandsjön. & mötter upp fam Christiansen:)
Solen skinner, varm dag, skönt att tillbringa den vid vatten.
Har några mejl att svara på jag fick igår kväll. Sjukt va mejlen rullar in nu. Nya idéer, frågor, idolbilder, sjukt sjukt kul:)
Mm men vi hörs senare:*

Outfit kommer:*

Av My Love Johansson - 7 augusti 2013 11:00

Hej hopp:)
Idag är de bättre, lite spröda tankar men de är bra.
Pyjamasen är på & jag har precis ätit frukost. Ska fixa mig snart för bad.
& lite senare drar vi till bandsjön med fam Christiansen, trevligt:)
Mm de blir kul, sola bada, umgås med vänner. Toppen dag:)
Vi hörs:*

Av My Love Johansson - 6 augusti 2013 20:16

Så nu har vi fixat & grejat hos mormor, berättar mina känslor & tankar senare.. :(
Just nu är vi påväg till en mataffär, sen hem till Borg & mysa lite, vi hörs när jag kommer hem, puss:*

Underbart väder, helt perfekt:)

Av My Love Johansson - 6 augusti 2013 18:01

Äter lite snabbt innan vi drar till mormor,

Av My Love Johansson - 6 augusti 2013 14:56

Kör på samma kjol som igår, imed vi ska till graven kör jag på lite svart.
Men för att de inte ska bli för dystert har jag en ljus väska & ett ljust skärp. Snygga armband & solglasögon med.
Snyggt;)

Av My Love Johansson - 6 augusti 2013 14:51

Ja ni ser rubriken!! Malmö here I come:)

Idag, exakt är de 10 år sen min mormor dog:( Vi ska inte till Malmö för att roa oss, inte först iallafall, vi ska till graven. Hälsa på mormor & fixa lite där.
Vi träffa Sandra & moster Cina:) De ska bli kul. & efter besöket hos mormor drar vi & shoppar lite..:/ Lite kul måste man ju ändå ha.
Kollar in lite nya kläder & sport.
Vi hörs under dagen, puss:*
Outfit kommer, de vet ni:)

Av My Love Johansson - 6 augusti 2013 10:47

Äntligen eller?

Blev något fel igår.. Störigt men sant.

Jag & syrran fotade lite av grejerna igår, inte allt men vi kör ändå!


Okej.. Ska vi börja med ---> leopard byxorna <---

Super duper sköna & kommer ifrån hm, så sjukt snygga! Eller är de bara jag?

Dem är sjukt populära i kommentarsfältet iallafall, kul:)

   


Okej nu tar vi min myiga & trendiga pälsväst.

Scharfen kommer ifrån spanien.

   


 And.. Svarta kjolen & toppen, newyorker, galet snyggt tillsammans, tycker jag!

Skön stil, gårdagens outfit.

   


Glittriga tubtoppen, från lindex 

 


En massa armband, från glitter, ur & penn.

   


Shortsen här under kommer från en stor affär i Spanien, sjukt sköna färger & mönstrerna är bara för snygga

   


Ja de va väl de vi fotade, fler frågor? Kommentera.

Uppdate kommer snart

Av My Love Johansson - 5 augusti 2013 23:17

Måste lägga mig tidigt idag, eller egentligen inte.. Har något sorgligt att gå igenom. Tror ni hade förstått!!
Jag skrev & la ut bilder, jag publicerade new stuff inlägget men placeringen blev helt fel när de var klart. Så de kommer så fort jag vaknar & startar dator okej!!?;)
Godnatt på er:*

Haha fråga inte, INSPIRATION;)

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards