Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Grym tjej ~ Nellie Berntsson

Av My Love Johansson - 25 augusti 2013 21:46

Igår kväll läste jag på Nellie Berntssons blogg. Hon skrev om hur hennes blogg har blivit så stor. Hur den har kunnat bli känd. Själv så är jag inte ett super fan/berntssoner som vissa andra är. Jag kollar på hennes blogg någon gång i veckan och blir alltid lika imponerad utav att hon orkar med all press, och att hon faktiskt tar sin blogg och sina hästar framför sina vänner.
Hon är ett år yngre än mig. 13 basst, hon åker ifrån skolan för att bli fotograferad för Hööks. Hon gör ALLT för sina fans. Hon är tacksam för varenda minut hon har på bloggen. Det är DET som gör att jag "ser upp" till henne. Hon visar att alla kan om man vill.
Hon är nästan lite som Biebs, är från början ett helt normalt barn. Men kämpar så som fan in i mål, och lever det liv som dom har drömt om. Fast det är klart att hon fortfarande är samma "barn" som hon alltid varit, bara det att hon har ett stort intresse, som hon verkligen kämpar för.
"Du kommer aldrig att kunna bli som Nellie Berntsson med din blogg."
Varför skulle inte jag? Jag säger inte att jag vill vara som Nellie, för jag är liksom i nuläget sjukt lycklig med det liv som jag har.
Men IFALL om jag nu skulle vilja det, så skulle inte det vara omöjligt. Hon började precis som jag, med en liten ful blogg som egentligen inte betydde särskilt mycket. Fast i hennes fall så föll hon för att skriva om sitt liv på internet och dela med sig utav alla sina händelser.
Jämfört med mig så kämpade hon sjukt mycket med sin blogg redan ifrån start. Jag bloggade mycket 2009, fick en läst blogg. Jag slutade & gjorde många ledsna. Jag började igen, och jag vet att några av mina förra läsare läser min blogg. Sjukt coolt, de värmer.


Ska jag själv börja ta bloggen på allvar? Det kanske är dags. Jag bloggade ju mycket förut och la ut mycket bilder. Det är ingen ursäkt, men det blev för mycket. Ska man vara ärlig så är det väll egentligen då som man ska blogga som mest, sina tankar & känslor, men det har varit fel saker att dela med sig utav.

 
 
Ingen bild

Aaaaaaa

25 augusti 2013 21:56

Såååå bra

 
Ingen bild

Olivia

25 augusti 2013 21:56

Di vet vad de handlar om

 
Ingen bild

Maja

25 augusti 2013 21:57

Du kan dina ord & du sätter in dem perfekt, så glad att jag hittade din blogg. Känner ett sug, dras till den. Underbar känsla. Du gör en glad liksom

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards