Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Frågestund

Av My Love Johansson - 19 augusti 2013 14:53

Nu kör vi, blev sent igår. Men frågorna som kom in svarar jag på:)
Kom igen nu, fråga vad ni undrar. Jag svarar,
Klara färdiga, KOMENTERA

 
 
Ingen bild

Maja

19 augusti 2013 14:56

Ad tycker du om The Fooo?

 
Ingen bild

Hannah

19 augusti 2013 15:15

Tre bästa bloggarna i dina ögon?
Hur länge har du & Johanna känt varandra?
Är du & liv tvillingar?

 
Ingen bild

Amdina

19 augusti 2013 15:17

Hur skulle du beskriva en bra vän?
Vem är dina bästa & närmsta vänner?
Favorit affär?
Vad ska du ha på dig första skoldan?
Vilka färger satsar du på i höst?

 
Ingen bild

Christine

19 augusti 2013 17:51

Favorit film?

 
Ingen bild

Molly

19 augusti 2013 17:52

Vad gjorde du idag?
Tycker du om Tim?

Älskar dig Love

 
Ingen bild

Denise

19 augusti 2013 17:55

Hur mycket väger du? Hur lång är du?
Vad är du minst nöjd med på din kropp/ vad är du mest nöjd med?

 
Ingen bild

Erika

19 augusti 2013 18:09

Vill du ha nån tatueringar?
Varför är du ute & springer när du är så smal?
Var ska du köpa din vinterjacka?
Vad ska du ha för skor i vinter?

 
Ingen bild

Lydia

19 augusti 2013 18:11

Vad drömmer du om att få uppfylla?
Vart köper du dina skjortor?
Har du några tips på krämer om man har torr hud?
Gillar du att spela fotboll?

 
Ingen bild

Tilda Sara

19 augusti 2013 18:28

Vid vilken ålder började du med smink?
När färgade du håret första gången?
Hur många Hollister grejer har du?
Äger du några ugg's?

 
Ingen bild

Ilva

19 augusti 2013 18:29

Vad gör du för att fördriva tiden när du har tråkigt?

 
Ingen bild

Asiat

19 augusti 2013 19:00

Noppar du dina ögonbryn?
Hur uttalar man ditt namn?

 
Ingen bild

Ö

19 augusti 2013 19:02

Favorit tecknade film?

 
Ingen bild

Felicia

19 augusti 2013 19:03

Ska du börja på friidrott?
Favorit färg?
Brukar du måla dina naglar?

 
Ingen bild

Sarag

19 augusti 2013 19:07

Hur mycket köper du kläder för i månaden?
Har du lätt för att släppa in nya människor i ditt liv?
Hur tänker du när det gäller skolan? Pluggar du mycket & tycker du om skolan?

 
Ingen bild

Rebecka

19 augusti 2013 19:09

Vilken ögonfärg är finast på killars ögon?
Vilken är din naturliga hårfärg?
Har du sett lejonkungen?

 
Ingen bild

Julia Karlsson

19 augusti 2013 19:15

Hur många Hollister perfymer har du?

 
Ingen bild

Celin

19 augusti 2013 21:37

Vilken är din favorit sport?
Var bor Johanna din kusin?
Ljuger du ofta?
Vad är det bästa i ditt liv?
Största idol ?

 
Anonym

Anonym

19 augusti 2013 21:43

Är du tsm med ngn? Isf vad heter han/hon? Kan du visa en bild isf?

http://www.bilder-roliga.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

19 augusti 2013 22:59

Varför blir inte du & Tim bara tsm?
Gillar du Tim?
Vad betyder Tim för dig?

 
Ingen bild

Karl

19 augusti 2013 23:06

Hur ser din statestik ut, vilka produkter ändvänder du till hår och hud? Oskuld? Busigaste du gjort ? Vad vill du ha?

 
Ingen bild

V

19 augusti 2013 23:47

Hur gammal känner du dig?
Vad har du gjort i dag?
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Är du besatt av någonting?
Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
Hur vill du tillbringa din pension?
Har du någon gång brutit ett ben?
Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Vilket är ditt favoritgodis?
Vilken är din favoritaffär?
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Hur såg ditt liv ut för tio år sen? Vem gjorde dig glad senast?
Vill du gifta dig?









 
Ingen bild

...

19 augusti 2013 23:56

Din största dröm?
Hur kommer din framtid se ut?

 
Ingen bild

Rebrckaaaaa

19 augusti 2013 23:58

Hur bra är din relation med dina föräldrar?
Det pinsamaste du gjorde senast?

 
Ingen bild

Ena eller andra

19 augusti 2013 23:59

Fanta/Cola
Singel/Förhållande
Häst/Ponny
Utomlands/Sverige
String/Hotpants
BH/Top
Sallad/Kycklinsallad

 
Ingen bild

Veronica

19 augusti 2013 23:59

Vilka är dina bästa vänner? Sen om du fick 1 önskan vad skulle det vara då?

 
Ingen bild

Mils M

20 augusti 2013 00:01

Varför är du så snygg?
Vem skulle du kunna dö för?
Kan du göra en haul?

 
Ingen bild

M

20 augusti 2013 00:02

Hur många är ni i din famlilj?
Vill du skaffa barn, gifta dig, förlova dig?
Med vem isåfall?

 
Ingen bild

Mikaela T

20 augusti 2013 00:03

Hur många djur har ni hemma? namn?
Love you’re blog <3

 
Ingen bild

Tjej med love life

20 augusti 2013 00:04

Vågar inte säga vem jag är men jag behöver hjälp med en sak och undrar ifall du kan svara på din frågestund..

Jag är jätte kär i en kille som går i min skola och han kollar på mig hela tiden och ler och så och jag gör de tilbaks, men jag vågar inte prata med honom för då blir jag röd i annsiktet. men men jag vill veta ifall han gillar mig eller är det bara något jag inbillar mig sen hur ska jag göra för att få kontakt med honom? snälla svara

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards