Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 29 juli 2013

"Att våga gå sin egna väg"

Av My Love Johansson - 29 juli 2013 20:18

Varför följa någon annans väg när man kan gå sin egna?

Varför försöka vara som alla andra när man kan vara sig själv?

Antar att det handlar om rädsla, rädsla att folk inte ska acceptera en för den man är.

För som det är nu är nästan alla likadana, sticker någon ut lite och VÅGAR vara sig själv blir det oftast kaos och folk börjar mobbas, snacka skit osv..

Är det för att visa att man själv absolut inte är en sån som vågar vara sig själv?
Det har blivit så fel allting, varför ska de som är starkast och tryggast i sig själva behandlas som skit bara för att vissa andra har så dålig självkänsla och måste trycka ner andra för att själva växa?

Och varför får "mobbarna" status av det? Det är helt sjukt tycker jag.
Vem tror ni kommer komma längst i livet, den som kämpar och tar sin egna väg även fast det är tufft, eller den som följer strömmen och glider efter någon annan?

Jag tror att den som väljer sin egen väg hittar rätt väg, medans de andra går vilse.

Det är upp till er hur ni vill leva, kämpa er mot toppen och era drömmar eller kämpa för att passa in och få status.

För mig är det valet självklart, jag litar på mig själv och det kommer jag alltid att göra.

Spelar ingen jäkla roll vad andra tycker.

De äkta vännerna kommer alltid att älska dig för den du är no matter what. Och vem bryr sig om de falska?

Haha inte jag i alla fall. Glöm inte att ni är grymma, var starka och gör det NI vill, det är era liv och ni lever för att ha kul.

Slösa inte bort det!

 
 
Ingen bild

Tilde Jansson

29 juli 2013 23:40

Grymt!!

My Love Johansson

29 juli 2013 23:44

Gör mitt bästa;)

 
Erika Olsson

Erika Olsson

29 juli 2013 23:43

Så jävla bra!!!
Du vet alltid vad folk behöver läsa, du känner oss!:) Sätter sig i hjärtat att få kalla sig själv en liten del av mylovees, sjukt stolt över dig, alla här!! Tack till er, tack till dig underbara Love. Denna bloggen gör min dag:)

http://erikasvarochannat.blogg.se

 
Ingen bild

Denise K

29 juli 2013 23:44

Du har så jävla rätt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards