Our Kingdom

Direktlänk till inlägg 9 mars 2013

Frågestund del 1

Av My Love Johansson - 9 mars 2013 10:55

Jag har valt ut 50 olika frågor som jag ska svara på men endast 10 i detta inlägget ! Del två blir en video;)
Men då kör vi igång!


Fråga
1: Exakt hur länge har du haft bloggen?
Svar: Sen 30 december 2012 och då blir det 3 månader och 8 dagar. Tack för din fråga
Från: Natalie Jonsson


2: Vad är det bästa du vet att göra?
Svar: Att vara med kompisar och bara ha anmält kul. Tack för frågan
Från: Sarah Eriksson


3: Vad heter din/dina bästa vänner?
Svar: Jag har ganska många bra vänner men just bästa är en kille som heter Jonathan Stål. Tack för frågan
Från: Amanda Simons


4: Vad är din favorit färg?
Svar: Mm min favorit färg att ha på mig är olika, men bara färg är rosa. Tack för din fråga
Från: Emma Tornef


5: Har du nåt sånt speciellt moto?
Svar: Ja jag vet inte om det är ett moto precis men att alltid tror på sig själv och inte låta någon trycka ner mig! Tack för din fråga
Från: Fanny Borg


6: Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Svar: Jag tror att jag vill ha en skönhetssalong, asså frisör, naglar, spa, makeup och sånt. Sen vill jag oxå bli mäklare. Tack för din fråga
Från: Maddelen Johansson


7: Vilken årstid är din favorit?
Svar: Det e lätt, SOMMAREN!! Tack för din fråga
Från: Delfina Borg


8: Vad bloggar du mest om?
Svar: Jag tror det är om min vardag och så men även om annat! Tack för din fråga
Från: Elin Hassers


9: Bryr du dig om hur många kommentarer, frågor elr hur många läsare du har?
Svar: Asså ja det är klart man vill ha mkt av allt men det viktigaste tycker jag är att man tycker det är kul och att man blir inspirerad av att blogga. Tack för din fråga
Från: Anton Roswall


10: Om du skulle vara strandsatt på en öde ö, skulle du välja att skicka ett meddelande elr göra ett blogginlägg?
Svar: Lätt ett blogginlägg, få skriver jag om att jag var strandsatt på en öde ö och då skulle fler se det!
Från: Denise Karlsson


Tack så mycket för alla frågor! Fick över 100 mejl och ca 60 av dem var frågor! Stolt både över mig själv och er! Tack:)
Ja där kom dom första 10 frågorna ! Jag gör nästa på video så det blir roligare! Tjaoo så länge :)
Fin och riktigt sann "dikt"

 
 
Ingen bild

Natalie Jonsson

9 mars 2013 22:29

Jaa min fråga är med !! Nr:1 Tack Tack Tack ! Längtar till del två Video!!

My Love Johansson

9 mars 2013 22:43

Vad bra att du blev glad! Det uppskattar jag

 
Ingen bild

Gina

9 mars 2013 22:31

Jag bara Älskar dig !!

My Love Johansson

9 mars 2013 22:42

He Tack så mycket ;)

 
Ingen bild

Fanny

9 mars 2013 22:32

Hur många delar ska du ha??

My Love Johansson

9 mars 2013 22:42

Ungefär 4 delar blir det. Del 1: 10
Del 2: 15 Del 3: 10 Del 4: 15

 
Ingen bild

Undrande Bloggläsare !

9 mars 2013 22:34

Vad är ditt favorit märke ? Kan du ta med den frågan på nån av din frågestunder !! SNÄLLA

My Love Johansson

9 mars 2013 22:40

Ska försöka ! Men jag har inte direkt ett favorit märke men jag älskar Converse och i kläder har jag ärligt ingen anning, har för många

 
Ingen bild

Rita Senne

9 mars 2013 22:38

Jätte bra dikt !! Bra frågestund, ska bli kul att höra hur du pratar ;)

My Love Johansson

9 mars 2013 22:39

Haha Tack !

 
Ingen bild

Johanna Hansen

11 mars 2013 09:25

Du e ur gullig Love !:)

My Love Johansson

11 mars 2013 09:29

Tack!

 
Ingen bild

Alice

11 mars 2013 09:28

Jätte fint ! Gillar skorna. Var köpte du dom och hir mycket kostade dom?:)

My Love Johansson

11 mars 2013 09:29

Tack :) har köpt dom på stadium och dom kostade 699kr

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av My Love Johansson - 21 september 2013 09:42

... MIN NYA MYLOVEES!! http://blogg.improveme.se/mylovees/ Gå in o kolla & följ min resa mot vuxenlivet:) Just nu är de väldigt mycket tips på G, redan två uppe. Vi ses där va?:) ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 20:43

Jag har fått chansen att bli en toppbloggare på improveme & den tar jag. Hela hösten kommer ni hitta mig på http://blogg.improveme.se/mylovees/ där jag driver bloggen mylovees. STORA namn kommer hålla koll på mig. Jag är väldigt glad & nyfiken för at...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 13:08

Sitter nu & myser med syrrans gosiga kisse misse. Så kellig, lilla nutte. Kollar på film & äter glass. Känner mig betydligt bättre än i morse, blir nog skolan imon:) Hoppas jag ...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 11:56


... Från första gången jag tog steget in i bloggvärlden visste jag inget, men visste att jag ville ha en stor blogg och bli länkade en stor bloggare som dig. Jag vill ha en stor blogg men hur gör man?! Jag har haft en del bloggar men aldrig fått mång...

Av My Love Johansson - 5 september 2013 09:32


... Jippi ... Kanske inte hej hopp roligaste som finns men vad ska man göra, nån gång blir man sjuk & nu är de min tur. Igår kväll mådde jag sjungande bra, var inställd på att gå till skolan, men imorse när jag vaknade kunde jag knappt öppna ögon s...

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards