Our Kingdom

Alla inlägg under januari 2013

Av My Love Johansson - 6 januari 2013 16:55

Ja Bästa kusinen Johanna har varit här nu sen Fredags och det har varit svin kul så jävla Nice och hon ska inte hem förrens imon så vi festar Hela natten låååång !! Både idag och igår var vi i stallet och red Cayaan (Cayenne) Jippi Och ja det gick skit bra med tanke på att Johanna bara hade ridigt en gång innan så ja Det blev en lyckad dag i stallet !!??

Av My Love Johansson - 6 januari 2013 16:08

Jag lovade mig själv att aldrig släppa in någon så nära inpå.
Att aldrig låta mig falla för någon igen.
Men sen kom du och åh vad jag föll.
Du vände upp och ner på hela min värld.
En blick från dig och mitt hjärta blir helt?
// Av mig Vi hörs Kram!

Av My Love Johansson - 6 januari 2013 12:02

Hej Hej !
Ja då e man i stallet och har precis mockat och fodrat och allt sånt så nu står hon inne och gottar sig. Jag tänkte nog rida ut i skogen idag det e så mysigt och jag har en perfect runda som passar just idag :) Då e det bara att vänta hänga lite i stallet med Kusinen och syrran går nog in och äter något sen så e det bara att göra i ordning Cayenne och rida ut i skogen och ha det mysigt. Mycket galopp och lite hoppning över nerfallna träd ! Jaja men det va väl allt Vi hörs Sen ! //Love

Av My Love Johansson - 1 januari 2013 00:04

2013!!!!!!!

Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards