Our Kingdom

Alla inlägg under december 2012

Av My Love Johansson - 30 december 2012 19:34

 Hej Hej Allihopa!

Jag vet att det inte är många som har hunnit kolla min blogg, jag gjorde den för typ en halvtimme sen men jaja.

Jag tycker det är jätte kul om det hade varit några som läser och följer min blogg men det är inte det viktigaste för mig utan jag tycker det är så kul att blogg så jag gör det mest på skoj för mig själv men det hade ju varit kul att några följde bloggen som sagt;)


Ja men jag kan ju så smått presentera mig::

Mitt namn är Love och jag e en 13årig töss från malmö, men nu befinner jag mig i Snälleröd i Klippans kommun.

Jag har en häst, En hund, Två geter, Fem katter.

Min familj består av En mamma En pappa Tre storebrödrar och En lillasyster.

Jag älskar att ta foto på naturen (with my system) och modella lite då och då!


Ska försöka uppdatera lite varje dag! Det blir mer och mer när jag har kommit in i bloggandet mer!


MEN JAJA DET VA VÄL SÅ SMÅTT ALLT...

HOPPAS VI SES I BLOGGEN // Love:)  

Tidigare månad - Senare månad
Välkommen till mylovees, mitt liv, min värld!

 

          My Love Johansson           

 

Hej på er!
Så ni har lyckats komma så här långt.. Mylovees? JA inte illa. När ni ändå är här.. Varför inte stanna ett tag? Vi ses i himmelriket!!  

 

Läs mer om mig..?

HÄR!!! 

 

27 besvarade frågor

Not swedish? Select your language below

Senaste Inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards